دلايل برتري قطار بر هواپيما چيست؟
با اقامت در هتل هاي برتر استانبول، سفرتان را رويايي كنيد+ عكس
با بليط‌هاي چارتر هزينه‌هاي سفر را كاهش دهيد
قطارهاي معروف دنيا را بيشتر بشناسيد + عكس
۷ ترفند ساده براي رزرو بليط هواپيما ارزان
بهترين قيمت بليط هواپيما را از ما بخواهيد
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

اگر پروازم كنسل شود چطور مي توانم مبلغ پرداختيم را دريافت كنم؟

بليط پروازهاي سيستمي با توجه به ثبت رزرو در سرور مركزي هواپيمايي علاوه بر ما از طريق دفاتر شركت هواپيمايي برگزاركننده پرواز در شهرها و فرودگاه هاي كشور بدون محدوديت امكان پذير مي باشد. يعني براي كنسلي رزروتان كافي است در ساعات اداري با ما به شماره پشتيباني تماس بگيريد يا در هر زمان ديگري به فرودگاه مراجعه نماييد. با انجام كنسلي جاي شما باطل شده و ميزان جريمه مطابق بخشنامه شركت هاي هواپيمايي بر اساس فاصله زمان انجام كنسلي تا زمان پرواز، طبق جدول زير مشخص مي گردد. چنانچه كنسلي خود را از طريق دفاتر هواپيمايي يا فرودگاه انجام دهيد، لازم است جهت استرداد مبلغ باقيمانده با ما تماس بگيريد.


اگر در هنگام كنسل بليط هواپيما آسمان داراي حساب كاربري در سايت ما باشيد، مي توانيد پس از وارد شدن به پنل كاربري با مراجعه به بخش مديريت صورتحساب ها از جزئيات خريد مورد نظرتان دكمه كنسل كردن را انتخاب كنيد و بعد از كنسل بليط هواپيما آسمان به صورت آنلاين مسافرين دلخواه تان نحوه پس گيري قيمت بليط را به صورت اعتباري يا واريزي همانجا ثبت كنيد.

كنسل بليط هواپيما آسمان

بليط پروازهاي سيستمي با توجه به ثبت رزرو در سرور مركزي هواپيمايي علاوه بر ما از طريق دفاتر شركت هواپيمايي برگزاركننده پرواز در شهرها و فرودگاه هاي كشور بدون محدوديت امكان پذير مي باشد. يعني براي كنسلي رزروتان كافي است در ساعات اداري با ما به شماره پشتيباني تماس بگيريد يا در هر زمان ديگري به فرودگاه مراجعه نماييد. با انجام كنسلي جاي شما باطل شده و ميزان جريمه مطابق بخشنامه شركت هاي هواپيمايي بر اساس فاصله زمان انجام كنسلي تا زمان پرواز، طبق جدول زير مشخص مي گردد. چنانچه كنسلي خود را از طريق دفاتر هواپيمايي يا فرودگاه انجام دهيد، لازم است جهت استرداد مبلغ باقيمانده با ما تماس بگيريد.

ب) اگر بليط خود را بر روي پرواز چارتري رزرو كرده باشيد:

با توجه به بليط چارتر بودن پرواز، كنسلي بليط تنها از طريق چارتركننده امكان پذير مي باشد. براي كنسلي بليط چارتر هواپيما خود با ما تماس بگيريد! پس از هماهنگي با چارتركننده ميزان درصد جريمه را به شما اعلام مي كنيم. اين درصد جريمه بر اساس شرايط و مقررات هر چارتركننده متفاوت است به گونه اي كه ممكن است حتي درخواست كنسلي شما پذيرش نشود. با اطلاع از درصد جريمه چنانچه قصد كنسلي داشتيد، ما امور مربوط به كنسلي را از طريق چارتركننده براي شما انجام خواهيم داد و پس از آن مبلغ باقيمانده را به شما استرداد خواهيم كرد. 

اگر پروازم كنسل شود چطور مي توانم مبلغ پرداختيم را دريافت كنم؟

الف) اگر كنسلي پرواز از طريق ما به شما اطلاع داده شده باشد:

چنانچه پرواز مسافرين پيش از فرا رسيدن زمان انجام كنسل شود، طي تماس تلفني به ايشان اطلاع خواهيم داد. در اينصورت شما مي توانيد تمام مبلغ پرداختيتان را دريافت كنيد يا يكي از پروازهاي جايگزيني كه به شما پيشنهاد مي كنيم را انتخاب نماييد. ما با كنسل بليط هواپيما آسمان، هيچ پرواز جايگزيني به شما تحميل نخواهيم كرد و در صورت انصراف هيچ مبلغي از مبلغ پرداختيتان بابت خدماتمان كسر نخواهيم كرد. سعي مي كنيم پروازهاي جايگزين پيشنهادي هم زمان و هم قيمت پرواز اول شما باشد اما در صورت وجود اختلاف قيمت، اين اختلاف مي بايست توسط شما پرداخت گردد. 

ب) اگر كنسلي پرواز به دليل بدي آب و هوا يا نقص فني در فرودگاه اعلام شده باشد:

گاهي پرواز مسافرين پس از حضور ايشان در فرودگاه و ارائه كارت شناسايي در فرودگاه، از زمين بلند نشده يا پس از پرواز در فرودگاه مقصد به زمين ننشسته و به فرودگاه مبدا باز مي گردد. در اينصورت جهت تسريع در فرآيند استرداد مبلغ پرداختي، مي بايست تصوير بليط مهر شده براي ما ايميل يا فكس گردد. همچنين اصل بليط مهر شده نزد مسافر نگهداري شده تا در صورت لزوم براي شركت هواپيمايي پست شود. چنانچه اين اتفاق ناخوشايند براي شما اتفاق افتاد، پس از ارسال بليط ها براي ما، با شماره تلفن هاي ما تماس بگيريد تا كارشناسان فرآيند استرداد را براي شما انجام دهند.

شرايط استفاده از بيمه كنسلي پرواز چيست؟

شرايط استفاده از بيمه كنسلي پرواز كه اولين بار توسط مركز خريد بليط هواپيما ارائه شده است به شرح ذيل مي باشد:

چنانچه كنسل بليط هواپيما آسمان زودتر از زمان انجام آن توسط هواپيمايي اعلام شود، ما تهيه بليط جايگزين براي شما را بيمه خواهيم كرد.

عبارت “بيمه” اصطلاحي است كه منظور آن همان پرداخت تشويقي روزو آنلاين كه طي يك قرارداد خصوصي برعهده گرفته است مي باشد.

اين بيمه تا ۲۰ هزار تومان مازاد بر پرداخت اوليه شما را جهت تهيه بليط جايگزين پرداخت خواهد كرد.

تاريخ پرواز بليط جايگزين مي بايست حداكثر سه روز قبل يا بعد از پرواز اوليه باشد.

اين بيمه مربوط به پروازي است كه مستقيما توسط بخش كنسل بليط هواپيما آسمان انجام شده باشد و پروازهاي وابسته را شامل نمي شود.

اين بيمه به بليط جايگزيني كه توسط ما تهيه نشود تعلق نخواهد گرفت.

اين بيمه مشمول رزروهاي تلفني و رزروهاي همكاران آژانسي نيست.

براي دريافت بليط رفت و برگشت نيز مي توانيد از طريق سايت دل سفر اقدام كنيد. 

اگر زمان پرواز تغيير كند و براي من مناسب نباشد آيا مي توانم بليطم را كنسل كنم؟

ما تغييرات زمان پرواز را طي تماس تلفني به مسافرين اطلاع خواهيم داد. چنانچه تغييرات زمان شامل تعجيل بيش از نيم ساعت يا تاخير بيش از دو ساعت پرواز باشد و زمان جديد پرواز براي مسافرين مناسب نباشد، امكان كنسلي بدون خسارت بليط هواپيما فراهم است.

گاهي پروازها، بدون اطلاع به بليط هواپيما و پس از حضور مسافرين در فرودگاه با بيش از دو ساعت تاخير انجام خواهند شد. در اينصورت جهت استرداد بدون خسارت مبلغ بليط لازم است تصوير بليط مهر شده براي ما ايميل يا فكس گردد. همچنين اصل بليط مهر شده نزد مسافر نگهداري شده تا در صورت لزوم براي شركت هواپيمايي پست شود. 

مبلغ بليط هاي كنسل شده چطور و در چه مدتي استرداد خواهد شد؟

مبالغ استردادي مربوط به كنسل بليط هواپيما آسمان از طريق حواله بين بانكي سحاب به كارت بانكي شما طي ۷۲ ساعت كاري واريز خواهد شد. همچنين اگر داراي حساب كاربري هستيد مي توانيد درخواست نماييد تا مبلغ استردادي به اعتبار كاربري شما افزوده شده و پس از آن در رزروهاي ديگرتان از آن استفاده نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.