10 ايرلاين برتر دنيا را بشناسيد!

رزرو و خريد رايگان بليط هواپيما

دلايل برتري قطار بر هواپيما چيست؟
با اقامت در هتل هاي برتر استانبول، سفرتان را رويايي كنيد+ عكس
با بليط‌هاي چارتر هزينه‌هاي سفر را كاهش دهيد
قطارهاي معروف دنيا را بيشتر بشناسيد + عكس
۷ ترفند ساده براي رزرو بليط هواپيما ارزان
بهترين قيمت بليط هواپيما را از ما بخواهيد
جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

10 ايرلاين برتر دنيا را بشناسيد!

موتور هواپيماهاي رولز رويس، همچون افسانه هستند و اين افسانه، در تركيب با كابين*هاي مجهز و لوكس بريتيش ايرويز، تلفيقي از آسايش و ايمني را به مسافران هديه خواهد كرد.
بريتيش ايرويز، بزرگ*ترين شركت هواپيمايي انگلستان و يكي از بزرگ*ترين شركت*هاي هواپيمايي در جهان است. اين شركت، ركورددار انجام پرواز بر فراز اقيانوس اطلس است.
در سال 1935 تعدادي از شركت*هاي هوايي خصوصي و كوچك انگليسي، در هم ادغام شدند و شركت هواپيمايي خصوصي بريتيش ايرويز را شكل دادند. كابين*هاي لوكس اين هواپيمايي، در واقع فضاهاي چندكاره*اي هستند براي كار و استراحت. 
ريتيش ايرويز با استفاده از ناوگاني متشكل از 363 هواپيما به 222 مقصد در دنيا، خدمات بليط پرواز خارجي خود را ارائه مي*كند. اين ايرلاين، چند دهه است كه در ليست ده هواپيمايي برتر دنيا قرار دارد.

در فهرست 10 ايرلاين برتر دنيا، مي توان هم ايرلاين هاي سابقه دار مثل بريتيش ايرويز و هم ايرلاين هاي جديد ولي با جسارت بيشتر مثل امارات را مشاهده كرد. ايرلاين هايي كه در رقابت براي به دست آوردن مشتري زياد و همچنين ارائه خدمات برتر توانسته اند خودشان را تبديل به 10 ايرلاين برتر دنيا كنند.
امارات
هواپيمايي امارات، با تنها دو هواپيما، در سال 1985 كارش را آغاز كرد. اما در يك دهه اخير، تبديل به يكي از لوكس*ترين ايرلاين*هاي دنيا شد. امكانات هواپيمايي قطر در ناوگان خود، بيش از 177 هواپيماي بوئينگ و ايرباس مدرن دارد كه براي پرواز به 125 مقصد در بيش از 70 كشور استفاده مي*شوند.
امارات، جوانترين ناوگان مسافربري جهان را دارد و در هفته، از اين خط هوايي، بيش از 1200 پرواز، دبي را به مقاصدي در شش قاره جهان ترك مي*كند.
شما در اين پروازها با در اختيار داشتن كابين*ها و يا صندلي*هاي راحت، غذاي با كيفيت، سرگرمي*هاي متعدد و خدمات عالي، سفري راحت و به يادماندني را تجربه خواهيد كرد. اين شركت در سال 2013 به*عنوان بهترين شركت هواپيمايي جهان انتخاب شد.
بريتيش ايرويز
موتور هواپيماهاي رولز رويس، همچون افسانه هستند و اين افسانه، در تركيب با كابين*هاي مجهز و لوكس بريتيش ايرويز، تلفيقي از آسايش و ايمني را به مسافران هديه خواهد كرد.
بريتيش ايرويز، بزرگ*ترين شركت هواپيمايي انگلستان و يكي از بزرگ*ترين شركت*هاي هواپيمايي در جهان است. اين شركت، ركورددار انجام پرواز بر فراز اقيانوس اطلس است.
در سال 1935 تعدادي از شركت*هاي هوايي خصوصي و كوچك انگليسي، در هم ادغام شدند و شركت هواپيمايي خصوصي بريتيش ايرويز را شكل دادند. كابين*هاي لوكس اين هواپيمايي، در واقع فضاهاي چندكاره*اي هستند براي كار و استراحت. 
ريتيش ايرويز با استفاده از ناوگاني متشكل از 363 هواپيما به 222 مقصد در دنيا، خدمات بليط پرواز خارجي خود را ارائه مي*كند. اين ايرلاين، چند دهه است كه در ليست ده هواپيمايي برتر دنيا قرار دارد.

 

ايرلاين تايلند ايرويز
تايلند ايرويز در سال 1960 با پرواز خارجي افتتاح شد و پروازهاي بين قاره*اي را در سال 1971 به*راه انداخت. بعد از گذشت 40 سال متوالي، اين شركت از جمله شركت*هاي هوايي سودآور در اين حوزه است.
سياست بعدي شركت، قرارگيري در زمره شركت*هاي هوايي لوكس بود كه به*سرعت محقق شد و سال*هاست كه اين هواپيمايي، در ليست خطوط لوكس هوايي قرار دارد.
اين هواپيمايي، با شعار “ذهن و بدن سالم” يكي از بهترين خطوط هوايي آسيا و دنيا در زمينه ارائه خدمات متنوع است؛ از صندلي*ها و كابين*هاي راحت گرفته تا وعده*هاي غذايي شگفت*انگيز، در سفر با اين خط هوايي، در انتظار مسافران است.
تايلند به واسطه گردشگر پذير بودنش به خوبي از اين ايرلاين لوكس بهره برده است.

خطوط هوايي ژاپن 
از زمان تأسيس در سال 1951 تاكنون، اين شركت به يكي از برترين خطوط هوايي دنيا در زمينه آسايش و ايمني مسافران تبديل شده است.
اين ايرلاين كه اختصاراً جال خوانده مي*شود، براي راحتي مسافران، اثاثيه و لوازم داخلي هواپيماهايش از جمله صندلي*هاي چرمي و كابين*هاي درجه يك را به شركت سازنده مبل POLTRONA Frau سفارش داده است.
اثاثيه يا لوازم داخلي هواپيماهاي اين شركت، تضمين كننده آسايش مسافران در بيداري يا خواب است. طبق عادت ژاپني*ها، شما اينجا هم امكان سفارش غذاهاي سنتي كيوتو يا انواع غذاهاي غربي را داريد و براي هر دو ذائقه، منوي جداگانه*اي وجود دارد. در هواپيمايي جال، علاوه بر آسايش و رفاه، خدمات غذايي هم در سطحي بالا ارائه مي*شود.

خطوط هوايي سنگاپور
براي خطوط هواييِ در حال گسترش سنگاپور، به*زودي اين امكان مهيا مي*شود كه بتوانند ادعا كنند بزرگترين هواپيماي جهان را در اختيار دارند. در سال 2006 آنها اولين قرارداد خريد ايرباس مدل A380 را منعقد كردند، هواپيمايي كه قادر به حمل تا 555 مسافر است.
تجربه كلاس لوكس اين هواپيمايي، حتي بدون luxuriousness A380 نيز شگفت*انگيز است. SkySuites هاي مناسب در هواپيماهاي اين شركت، در واقع يك كابين راحت و مجهز هستند و شما در صندلي*هاي گهواره*اي و چرمي اين هواپيماها، تجربه جديدي از پروازهاي لوكس خواهيد داشت.
در تازه*ترين اقدام صورت گرفته توسط خطوط هوايي سنگاپور، اين شركت از كابين*هاي درجه يك خود رونمايي كرد كه توسط طراحان مطرح شركت BMW طراحي شده*اند.
خطوط هوايي سوئيس 
شركت سوئيس اير در سال 1931 آغاز به*كار كرد و اكنون يكي از برندهاي معتبر صنعت حمل و نقل هوايي و جزء 10 ايرلاين برتر دنيا است. خطوط هوايي سوئيس، شهرت ديرينه خود را به*واسطه بهره*وري و حسن نيت در ارائه خدمات خاص به*دست آورده است و تاكنون شهرت خود را به*عنوان يكي از بهترين خطوط هوايي دنيا حفظ كرده است.
با توجه به تعداد فراوان گردشگراني كه مقصد سفرهاي خود را از طريق پروازهاي سوئيس انتخاب مي*كنند و همچنين كلاس اين مسافران از اين ايرلاين، خدمات لوكس انتظار مي*رود. كابين*هاي درجه يك اين هواپيمايي به واسطه فضايي كه در اختيار مسافر مي*گذارد و همچنين خدمات ارائه شده به مسافران، همواره در ميان ده كابين لوكس هواپيماهاي دنيا قرار دارد.
هواپيمايي سوئيس، علاوه بر ارائه خدمات سرگرمي به مسافران، همواره خدمات نوآورانه*اي هم دارد؛ از جمله نصب دو دوربين در جلو و زير هواپيما و پخش تصاوير آن از مانيتور مسافران براي تماشاي دنياي بيرون. فرودگاه زوريخ به عنوان فرودگاه اصلي و ميزبان پروازهاي سوئيس اير شناخته مي*شود. اين هواپيمايي با استفاده از 76 هواپيما به 157 مقصد پرواز برگزار مي*كند.

كانتاس 
اين ايرلاين كه در كوئينزلند و در سال 1920 بنا نهاده شده، بزرگترين شركت هواپيمايي استراليا براي سفرهاي داخلي و بين*المللي است. كانتاس در واقع يك ايرلاين پيشرو در زمينه پروازهاي راه*دور و طولاني است و 54 پرواز به مقصدهايي در استراليا و 27 مقصد بين*المللي دارد.
اين ايرلاين، اولين پرواز بدون توقف از ملبورن به لس*آنجلس را در سال 1999 انجام داد. هواپيماهاي كانتاس، شما را وادار به لذت بردن از نشستن يا خوابيدن بر صندلي*هايي از چرم خواهد كرد.
در اين پروازها، علاوه بر دسترسي به مجموعه*اي از وسايل سرگرمي، در صورتي*كه مايل باشيد مي*توانيد از كيت*هاي آرامش*بخش و محصولات مراقبت از پوست و ماسك چشم استفاده كنيد و حتي يك مجموعه لباس خواب دريافت كنيد تا در كابين*هايي كه در بخش*هاي فرست كلاس و بيزنس كلاس در اختيار داريد، به استراحت بپردازيد.
كاتاي پاسيفيك
شركت هوايي كاتاي در 10 ايرلاين برتر دنيا، با چشم*انداز به* صورت “بهترين شركت هواپيمايي” تأسيس شده و دفتر مركزي آن واقع در هنگ*كنگ است. ارائه خدمات محموله**اي به بيش از 110 مقصد در سراسر جهان، از جمله خدمات اين شركت هنگ*كنگي است.
شركت هواپيمايي كاتاي، به دنبال توسعه صنعت حمل و نقل هوايي هنگ*كنگ و صعود موقعيت اين كشور به*عنوان يك قطب حمل و نقل منطقه*اي است. در سال 2006 مجله حمل و نقل جهاني، اين خط هوايي را به*عنوان خط هوايي سال برگزيد.
شركت كاتاي پاسيفيك از طرح خود براي مجهز كردن كل ناوگان هواپيماهاي خود به اينترنت پرسرعت، خدمات تلفن همراه و حتي سامانه پخش زنده تلويزيون، در سال 2012در پروازهاي خود استفاده كرد. شبكه پهناي باند اينترنتي با سرعت پنجاه مگابايت در هواپيماهاي اين شركت، نصب شده است.

خطوط هوايي نيوزيلند 
خطوط هوايي نيوزيلند در 10 ايرلاين برتر دنيا، با ابتكاراتي مثل قرار دادن جوايز زير كمربند مسافران، در سال 2010 جايزه جهاني حمل و نقل هوايي را كسب كرد. اين هواپيمايي، به دليل ارائه خدمات استثنايي و امكانات رفاهي لوكس به مشتريان، در رده ده شركت برتر هوايي قرار دارد.
هواپيمايي نيوزيلند، صندلي*هاي درجه يك مجهز به مانيتورهاي 22 اينچي لمسي دارد كه تبديل به يك تخت*خواب 180 سانتي*متري مي*شوند. اسباب سرگرمي مسافران، با يك ليست گسترده از نمايش*هاي تلويزيوني، فيلم*ها، موسيقي و بازي فراهم مي*شود.
ليست غذا در اين هواپيمايي، بسيار متنوع است؛ از دنده با پخت ملايم تا استيك و غذاهاي ديگر. اين شركت هواپيمايي، در سال 1940 تأسيس شد و هم اكنون با بيش از 100 هواپيما، به 53 مقصد در سراسر دنيا پرواز مي*كند.
ويرجين آتلانتيك 
اين شركت، متعلق به ميلياردر انگليسي، سر ريچارد برانسون است و در سال 1984 تأسيس شده است. ويرجين، يكي از قويترين ارائه*دهندگان خدمات به مشتريان كلاس يك است.
صندلي*هاي جادار و تختخواب*شوي اين ايرلاين، به*شكل شگفت*انگيزي جادار و راحت هستند. ويرجين آمريكا، شركت هواپيمايي ديگري مستقر در كاليفرنيا است كه در پروازهايش، كرايه*هاي مناسب، خدمات topnotch و مجموعه*اي از امكانات سرگرم*كننده ارائه مي*دهد و در حال بازسازي مسافرت هوايي داخلي است.
در ناوگان گسترده اين شركت، اينترنت، صندلي*هاي چرمي سفارشي، ابزارهاي چند رسانه*اي و يك صفحه نمايش لمسي بر هر صندلي، در اختيار مهمانان قرار دارد و پيشنهادهاي سرگرم*كننده بي*شماري براي مسافران در نظر گرفته شده است.
شما در مجموعه خريد بليط مي توانيد از تمامي ايرلاين هاي موجود در شبكه هوايي داخلي و خارجي اطلاع خاصل كنيد و بهترين بليط را با توجه به بودجه و شرايط خود تهيه و از سفرتان نهايت لذت را ببريد. همچنين در دل سفر به امكان كنسلي بليط دسترسي داريد و در صورت بروز هر گونه مشكلي مي توانيد با توجه به قوانين تغيير و كنسلي بليط اقدام به كنسل كردن بليط خودتان در كمترين زمان بكنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.