با بليط‌هاي چارتر هزينه‌هاي سفر را كاهش دهيد

رزرو و خريد رايگان بليط هواپيما

دلايل برتري قطار بر هواپيما چيست؟
با اقامت در هتل هاي برتر استانبول، سفرتان را رويايي كنيد+ عكس
با بليط‌هاي چارتر هزينه‌هاي سفر را كاهش دهيد
قطارهاي معروف دنيا را بيشتر بشناسيد + عكس
۷ ترفند ساده براي رزرو بليط هواپيما ارزان
بهترين قيمت بليط هواپيما را از ما بخواهيد
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

با بليط‌هاي چارتر هزينه‌هاي سفر را كاهش دهيد

گروه گردشگري: سفر و گشت و گذار به شهرهاي گوناگون مي‌تواند انسان را از روزمرگي‌ها دور كند. اگر اين سفر با وسيله نقليه اي لوكس، سريع و ايمن انجام شود مي‌تواند لذت‌هاي سفر را چندين برابر كند.

با بليط‌هاي چارتر هزينه‌هاي سفر را كاهش دهيد

هر زماني صحبت از لوكس بودن، سريع و امكانات به ميان مي‌آيد، هواپيما حرف اول را در بين ساير وسايل نقليه مي‌زند. بسياري از ما در انتخاب هواپيما تصور بر گران بودن بليط آن داريم، در حالي كه به راحتي مي‌توان با تهيه بليط هواپيما چارتر هزينه‌ها را كاهش داد.
اگر در مسافرت‌هاي قبلي بليط هواپيما را تهيه كرده باشيد، حتما به كلمه چارتر يا غير سيستمي برخورد كرده ايد، اگر براي اولين بار از اين وسيله نقليه استفاده مي‌كني و با اصطلاح چارتر آشنايي نداريد با ما همراه باشيد تا با تهيه اين نوع بليط هزينه‌هاي خود را كاهش دهيد.


چارتر چيست؟
چارت به معني دربست يا اجاره كردن است. بسياري از آژانس‌هاي هواپيمايي تمام و يا بخشي از صندلي‌هاي هواپيما را در مسير و زمان معين اجاره مي‌نمايند و قيمت مورد نظر خود را عرضه مي‌دارند به اين عمل به اصطلاح چارتر كردن مي‌گويند. مهمترين خصوصيت بليط چارتر نوسان قيمت در آن است به همين خاطر مسافران مي‌توانند در اكثر مواقع اين بليط را ارزان تر از حد معمول خريداري نمايند. زماني اين ارزاني را بيشتر لمس خواهيد كرد كه ظرفيت‌هاي هواپيما با توجه به نزديكي پرواز پر نشده و شركت‌هاي چارتر كننده، بليط هواپيما را با تخفيفات شگفت انگيز براي جلوگيري از ضررهاي احتمالي آينده ارائه مي‌دهند. گاهي مي‌توان با استفاده از اين ترفند خريد بليط هواپيما را با تخفيفي 50 درصدي به سرانجام رسلاند.
 اين نوع تخفيفات يك معامله برد برد براي شركت‌هاي چارتر كننده و متقاضيان به شمار مي‌رود. شركت‌هاي چارتر كننده بليط‌هاي خود را به فروش مي‌رساند و مسافر نيز به تبع آن بليط خود را با مبلغ پايين تري خريداري مي‌كند.

خريد چارتري به صورت ديگر
نمونه بارز اين نوع فروش را در برخي از فروشگاه‌هاي تخفيفي مي‌توانيد مشاهده كنيد. بسياري از فروشگاه‌ها براي جلوگيري از ضرر و با توجه به انقضاي محصول خود آنها را با تخفيفاتي بي نظير ارائه مي‌دهند در اكثر مواقع متقاضيان زيادي هم از اين ايده براي خريد استقبال مي‌نمايند. مصداق اين امر را در بليط چارتر با تهيه بليط لحظه آخري مشاهده مي‌كنيد. لازم به ذكر است اين ارزاني هيچ گونه ارتباطي با خدمات هواپيما نداشته و تمامي حقوق مسافر در سفر رعايت خواهد شد.



ويژگي‌هاي بليط چارتر
بليط چارتر يا غير سيستمي مزايا و معايبي را با خود به همراه دارد. همانطور كه گفتيم، منحصر به فرد ترين ويژگي بليط چارتر نوسان قيمت است. اگر با كمي صبر خريد بليط چارتر را انجام دهيد با همين تكنيك مي‌توانيد هزينه‌هاي سفر خود را كاهش دهيد. يكي ديگر از مزيت‌هاي رزرو بليط هواپيما به صورت چارتر اين است كه پروازها در تاريخ و ساعت مشخصي انجام مي‌شود و هيچگونه مشكلي در روزهاي شلوغ سال جهت كمبود بليط به وجود نمي آيد. در برخي از ايام مانند عيد باستاني نوروز و تعطيلات تابستاني بسياري از مسافران با كمبود بليط مواجه خواهند شد. تهيه بليط چارتر از همه لحاظ براي متقاضيان مقرون به صرفه مي‌باشد اما بايد اين نكته را هم در نظر گرفت كه بليط چارتر استردادي را با خود به همراه نخواهد داشت.
براي اينكه بتوانيد بليط چارتر خود را به آساني و بدون دردسر تهيه كنيد پيشنهاد مي‌شود به يكي از سايت‌هاي فروش بليط هواپيما مانند تيك بان مراجعه كنيد. سايت تيك بان tikban.com يكي از سايت‌هاي معتبر ارائه كننده بليط هواپيما به صورت چارتر و سيستمي است كه با بيش از 900 ايرلاين داخلي و خارجي همكاري مي‌نمايد.

منبع: با بليط‌هاي چارتر هزينه‌هاي سفر را كاهش دهيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.