دلايل برتري قطار بر هواپيما چيست؟
با اقامت در هتل هاي برتر استانبول، سفرتان را رويايي كنيد+ عكس
با بليط‌هاي چارتر هزينه‌هاي سفر را كاهش دهيد
قطارهاي معروف دنيا را بيشتر بشناسيد + عكس
۷ ترفند ساده براي رزرو بليط هواپيما ارزان
بهترين قيمت بليط هواپيما را از ما بخواهيد
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

با اقامت در هتل هاي برتر استانبول، سفرتان را رويايي كنيد+ عكس

اگر علاقه مند سفر به استانبول و اقامت در بهترين هتل هاي اين شهر هستيد، در اين مقاله ما را همراهي كنيد. اگر بليط هواپيما استانبول را تهيه كرديد مي توانيد خيلي راحت از تيك بان بهترين هتل هاي استانبول را هم رزرو كنيد.

به گزارش شبكه اطلاع رساني راه دانا؛ يكي از شهرهايي كه بسيار مورد توجه مسافران ايراني مي باشد، شهر زيباي استانبول است. استانبول شهري اروپايي، آسيايي در كشور تركيه است كه سالانه گردشگران زيادي را از كشورهاي مختلف دنيا به خود فرا مي خواند. بعد از روسيه و آلمان، ايراني ها بيشترين تعداد گردشگران استانبول را تشكيل مي دهند.  براي سفر به اين شهر زيبا و ديدن مناطق جذاب و شگفت انگيز آن، اقامت و رزرو هتل موضوع قابل توجهي است.

 

 براي اين كه از اقامتي دلنشين و ايمن برخوردار شويد، بهتر است درباره بهترين رزرو هتل استانبول اطلاعات كافي داشته باشيد. اگر علاقه مند سفر به استانبول و اقامت در بهترين هتل هاي اين شهر هستيد، در اين مقاله ما را همراهي كنيد.  اگر بليط هواپيما استانبول را تهيه كرديد مي توانيد خيلي راحت از تيك بان بهترين هتل هاي استانبول را هم رزرو كنيد.

از آنجايي كه استانبول شهري توريستي و پر مسافر مي باشد، داراي هتل هاي بسيار متعدد و با كيفيت است. از مسافرخانه هاي ارزان قيمت گرفته تا هتل هاي 5 ستاره لوكس زنجيره اي. از همين رو ممكن است انتخاب از بين تعداد زيادي هتل، براي مسافران مشكل ساز شود. با رزرو هتل خارجي ارزان مي توانيد از سفر خود نهايت لذت را ببريد. در اين مبحث 5 هتل مناسب و مطلوب استانبول را معرفي مي كنيم.

 

ويت استانبول سوئيت  Witt Suites

 

اين هتل 5 ستاره يكي از هتل هاي برتر سال ۲۰۱۶ از ديدگاه مسافران بوده است. با اقامت در اين هتل به راحتي مي توانيد به مركز شهر دسترسي داشته باشيد. به طوري كه با پاي پياده مي توان در عرض چند دقيقه كوتاه به ميدان تكسيم رسيد و يا با طي 800 متر به پل گالاتا.

اين هتل داراي 17 اتاق مي باشد كه بيشتر آنها مساحتي 60 متري دارند. وسايل به كار رفته در هتل لوكس و زيبا هستند. با اقامت در هتل ويت از اينترنت رايگان، صبحانه و ديگر خدمات اتاق برخوردار مي شويد. اين هتل به القاب زيادي چون رومانتيك ترين هتل استانبول معروف شده است. اقامت كودكان زير 6 سال در اين هتل به صورت رايگان مي باشد.

 

يكي ديگر از هتل هاي زيبا و لوكس استانبول كه از اقامت در آن پشيمان نمي شويد، هتل هاليدي  مي باشد. هتل هاليدي نيز در تكسيم قرار دارد و داراي دكوراسيون زيبا و لوكس با كفپوش هاي چوبي و حمام تركي مي باشد. استخر مخصوص كودكان و بزرگسالان، اتاق هاي VIP ، باشگاه بدنسازي، كافي شاپ، رستوران، سونا ، آرايشگاه از امكانات و خدمات رفاهي اين هتل مي باشد.

 

 

هتل سوييت توم توم Tomtom Suites

اگر تمايل داريد در هتلي تاريخي و كلاسيك اقامت كنيد، هتل سوئيت توم توم گزينه مناسبي است. ساختمان هتل در قرن 19 ميلادي ساخته شده ولي در حال حاضر با دكوراسيون داخلي لوكس و زيبا و نماي بيروني كلاسيك و قديمي، از هتل هاي 5 ستاره مجلل استانبول مي باشد. در هتل توم توم با صرف غذا در رستوران نيكول خاطره اي به يادماندني را ثبت خواهيد كرد. اين رستوران يكي از برترين رستوران هاي استانبول است. اين هتل 600 متر تا پل گالاتا فاصله دارد.

 

هتل هيلتون استانبول بومونتي Hilton Istanbul Bomonti

 بزرگترين هتل استانبول با ۸۲۹ اتاق، با دارا بودن امكانات بي نظير رفاهي موجب اقامتي دلچسب و شيرين براي مسافران اين شهر تاريخي مي شود. استخر روباز، باشگاه بدنسازي، فروشگاه هاي بزرگ، سوييتهاي ماه عسل، رستوران شيك و بسياري از امكانات ديگر موجب آرامش و اقامتي رويايي و رمانتيك مي شود.

 

هتل فور سيزن استانبول Four Seasons Hotel

 هتل فور سيزن، شما را از اقامتي مجلل و شگفت انگيز در قلب استانبول برخوردار مي كند. اين  هتل، در منطقه احمدسلطان استانبول واقع شده است. ساختمان اين هتل با نماي زرد رنگ و طراحي كلاسيك و قديمي خود چشم نواز و بي نظير است.

وايفاي پرسرعت رايگان، رستوران، سالن بدن سازي، ماساژ و آبگرم، خدمات اتاق، صبحانه رايگان و پاركينگ رايگان از امكانات رفاهي هتل مي باشد.

براي اقامت آرام، دلنشين و به يادماندني در شهري پر از جاذبه هاي فرهنگي، هنري و تاريخي مي توانيد از سايت تيك بان بهترين هتل هاي استانبول را رزرو كنيد و خاطره اي ماندگار از سفر رقم بزنيد. تيك بان tikban.com با پيشنهاد باكيفيت ترين هاي  رزرو هتل خارجي همراه شماست.

منبع: با اقامت در هتل هاي برتر استانبول، سفرتان را رويايي كنيد+ عكس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.