مشتري دائم يك سرويس باكيفيت شويد براي مسافرت!

رزرو و خريد رايگان بليط هواپيما

دلايل برتري قطار بر هواپيما چيست؟
با اقامت در هتل هاي برتر استانبول، سفرتان را رويايي كنيد+ عكس
با بليط‌هاي چارتر هزينه‌هاي سفر را كاهش دهيد
قطارهاي معروف دنيا را بيشتر بشناسيد + عكس
۷ ترفند ساده براي رزرو بليط هواپيما ارزان
بهترين قيمت بليط هواپيما را از ما بخواهيد
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

مشتري دائم يك سرويس باكيفيت شويد براي مسافرت!

خريد بليط آنلاين هواپيما در كنار همه مزيت هايي كه دارد، مي تواند چالش هايي جزئي نيز به همراه داشته باشد، معمولا نرسيدن به پرواز يا به تاخير افتادن سفر به دليل عدم امكان خريد بليط در زمان مناسب، از موارد پرتكرار چالش خريدهاي آنلاين است. مطلب زير به شما كمك مي كند كه با برخي از اين چالش ها آشنا شويد و براي آن راه حل داشته باشيد. اين موارد بدين معني نيست بايد براي خريد بليط ارزان، مناسب و با كيفيت حضورا به چندين آژانس‌هاي مسافرتي رجوع كنيد.

خريد بليط آنلاين هواپيما در كنار همه مزيت هايي كه دارد، مي تواند چالش هايي جزئي نيز به همراه داشته باشد، معمولا نرسيدن به پرواز يا به تاخير افتادن سفر به دليل عدم امكان خريد بليط در زمان مناسب، از موارد پرتكرار چالش خريدهاي آنلاين است. مطلب زير به شما كمك مي كند كه با برخي از اين چالش ها آشنا شويد و براي آن راه حل داشته باشيد. اين موارد بدين معني نيست بايد براي خريد بليط ارزان، مناسب و با كيفيت حضورا به چندين آژانس‌هاي مسافرتي رجوع كنيد. 

ر اين بين رقابت هاي تنگاتنگي نيز در ميان اين شركت ها و آژانس ها شكل گرفته كه باعث رونق اين كسب و كار و ترغيب بيشتر مسافران براي استفاده از خدمات خريد اينترنتي بليط هواپيما شده است و حتا در مواردي نيز منجر به ارائه بليط ارزان هواپيما شده اند.

  • اين مراكز نيز روزانه سعي مي كنند روش هاي تازه تري را براي پيشرفت در كارشان و جلب مشتري بيشتر به كار بگيرند.

فروش آنلاين بليط هواپيما

قابليت خريد بليط هواپيما يكي از اصلي ترين خدماتي است كه شركت هاي هواپيمايي و آژانس هاي فروش بليط خارجي به صورت اينترنتي به مسافران ارائه مي دهند. با اين روش مسافران براي خريد بليط هواپيما راحتي بيشتري خواهند داشت و مجبور به مراجعه حضوري به آژانس هاي مسافرتي و شركت هاي هواپيمايي نخواهند بود.از طرفي نيز اين مجموعه ها نيز خواهند توانست خدمات خودشان را با افزايش مسافران تحت پوشش خود توسعه دهند. خريد بليط هواپيما از سايت هاي اينترنتي امكانات زيادي نمي خواهد، فقط كافي است با رايانه، لپ تاپ، تبلت يا موبايل خودتان به اينترنت متصل شويد و با داشتن رمز دوم كارت بانكي اقدام به خريد بليط هواپيما كنيد.

استعلام بليط هواپيما

خريد بليط هواپيما از سايت هاي اينترنتي منجر به صرفه جويي در وقت و هزينه هاي شما خواهد شد. شما ديگر مجبور نيستيد براي خريد بليط هواپيما به مكان خاصي مراجعه كنيد مسير طولاني را براي رسيدن به آنجا سپري كنيد و وقت خودتان را براي خريد يك بليط هدر بدهيد.

شما بدون اينكه محدوديت زماني و مكاني براي خريد بليط هواپيما داشته باشيد در هر كجا كه باشيد و در هر زماني كه بخواهيد مي توانيد به آساني از طريق اينترنت اقدام به خريد بليط هواپيما كنيد و پرواز دلخواه خودتان را براي مسافرت تان انتخاب نماييد.

  • در اين روش همه مراحل خريد بليط هواپيما به صورت آنلاين انجام مي شود و اگر پرسشي در اين مراحل براي شما پيش بيايد مي توانيد با شماره تلفن هاي موجود در سايت براي رفع آنها تماس بگيريد. 
  • همكاران ما به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به پرسش هاي شما درباره مراحل خريد آنلاين بليط هواپيما هستند.

بليط هواپيما تهران

اگر شما هم براي بليط هواپيما تهران جستجو مي كنيد و مي خواهيد بليط هواپيما را بخريد را براي سفر خودتان انتخاب كرده ايد بايد براي سفر با هواپيما آمادگي هاي لازم را داشته باشيد، اولين مورد براي شما اين است كه بليط هواپيماي خودتان را از طريق اينترنت خريداري كنيد.

اول: از سايت هاي معتبر بليط هواپيما بخريد

شايد ساده و بداهه به نظر برسد، اما بسياري از افراد به اين توصيه ساده هم توجه نمي كنند و با مشكلات متعددي مواجه مي شوند. سايت يا برنامه موبايلي كه از آن بليط خريداري مي كنيد بايد و حتما مجوزهاي قانوني تجارت الكترونيك خصوصا «نماد اعتماد الكترونيك» را داشته باشد. نماد اعتماد الكترونيك مجوز احراز هويت مالك سايت است. اين نماد توسط مركز توسعه تجارت الكترونيك وزارت صنعت و معدن و تجارت صادر مي‌شود كه با كليك كردن روي آن، صفحه‌اي جديد باز مي شود و مشخصات تأييد شده مالك سايت را نمايش مي‌دهد.

دوم: انتخاب هاي كم و محدود را دور بريزيد

قرار نيست خريد بليط آنلاين باعث شود با انتخاب هاي محدودتري نسبت به خريد فيزيكي يا تلفني مواجه شويد. از برنامه موبايلي و سايتي استفاده كنيد كه محدوديت خريد از يك شركت خاص را نداشته باشد. اين گزينه اهميت زيادي در تعيين قيمت و رقابتي كردن كيفيت خريد دارد. ممكن است صرفا از طريق جستجو يا پرس و جو به يك سرويس خريد بليط آنلاين برسيد كه صرفا نماينده يك شركتي خاص است. بديهي است كه شما با محدوديت انتخاب قيمت و خدمات مواجه خواهيد شد. هر چقدر گزينه‌هاي خريد بيشتر باشد، قدرت انتخاب بيشتري داريد.

سوم: امكان مقايسه سريع و در كنارهم را در نظر بگيريد

سايت يا برنامه‌اي كه از آن خريد مي‌كنيد حتما بايد گزينه و امكانات مقايسه دركنارِ همِ قيمت‌ها و امكانات را را از شركت‌هاي مختلف دارا باشد. صرف اين كه بخواهيد از يك سايت خريد كنيد كه قابليت خريد از چند شركت را داشت باشد اما نتوانيد آنها را با هم مقايسه كنيد كافي نيست. ازسرويس بليط تهيه كنيد كه امكانات بليطها را بر اساس قيمت و امكانات به سادگي مقايسه و نمايش دهد.

چهارم: با مشخصات واقعي خودتان خريد كنيد؟

متاسفانه اين ذهنيت غلط كه از سالهاي ابتدايي اينترنت شكل گرفته است هنوز در برخي موارد ديده مي‌شود كه بايد در اينترنت حضور غير واقعي (اسم و مشخصات و ..) داشت كه اشتباه است، وقتي از سايت معتبري خريد كنيد مي‌توانيد با اطمينان كامل به سايت اعتماد كرده اطلاعات واقعي مثل كدملي، شماره تماس تماس درست، شماره تلفن همراه، ايميل و حتا مشخصات پاسپورت خودتان را ارائه كنيد.

پنجم: دقيقه ۹۰ خريد نكنيد

خريد دقيقه نود و آخر وقت را با بليط و تور لحظه آخري اشتباه نگيريد.معمولا در خريدهاي آنلاين خطاهاي فروش مضاعف ( فروش يك بليط به دو نفر همزمان) و همچنين فروش بليط بسته شده وجود ندارد اما هيچگاه خريد بليط را به چند ساعت قبل از سفر يا همان روز سفر موكول نكنيد. ممكن است اينترنت اين تعميم اشتباه را ايجاد كند كه در هر لحظه مي‌توانيد خريد كنيد و محدوديت زماني نداريد، اين كاملا درست است اما محدوديت تعداد و زمان بليطها قطعا هست. يك در واقع سرويس‌دهي آنلاين، خود بخشي از سامانه فروش بليط يك شركت بزرگتر مثل شركتهاي هواپيمايي است.

ششم: مشتري دائم يك سرويس باكيفت شويد

يك سرويس خوب فروش بليط هواپيما پيدا كنيد، همه بليط‌هاي خودتان و خانواده را از يك سرويس و با يك نام كاربري خريد كنيد. وقتي مشتري دائم يك سرويس باشيد از مزايا، تخفيف‌ها و طرح‌هاي آن مي‌توانيد استفاده كنيد. به اين شكل دراز مدت بليط ارزان‌تر يا به همان نسبت با كيفيت‌تري خواهيد خريد

هفتم: تفاوت و زمان‌بندي بين پروازها را در هنگام خريد بليط به خوبي و با دقت ارزيابي كنيد، اهميت اين موضوع زماني خود را نشان مي دهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.