بليط هواپيما ارزان از كجا بخريم؟

رزرو و خريد رايگان بليط هواپيما

دلايل برتري قطار بر هواپيما چيست؟
با اقامت در هتل هاي برتر استانبول، سفرتان را رويايي كنيد+ عكس
با بليط‌هاي چارتر هزينه‌هاي سفر را كاهش دهيد
قطارهاي معروف دنيا را بيشتر بشناسيد + عكس
۷ ترفند ساده براي رزرو بليط هواپيما ارزان
بهترين قيمت بليط هواپيما را از ما بخواهيد
جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بليط هواپيما ارزان از كجا بخريم؟

بليط ارزان هواپيما يكي از خواسته هاي اصلي مسافراني است كه قصد سفر با هواپيما را دارند. بليط هواپيما ارزان نسبت به خدمات و امكاناتي كه در پيش روي شما مي گذارد داراي قيمت بليط منطقي تري است و برخلاف تبليغات و نظر عامه مردم كه هواپيما را گران قيمت مي دانند, اينگونه نيست.

 

بليط ارزان هواپيما يكي از خواسته هاي اصلي مسافراني است كه قصد سفر با هواپيما را دارند. بليط هواپيما ارزان نسبت به خدمات و امكاناتي كه در پيش روي شما مي گذارد داراي قيمت بليط منطقي تري است و برخلاف تبليغات و نظر عامه مردم كه هواپيما را گران قيمت مي دانند, اينگونه نيست.

 

شما براي رسيدن به ارزان ترين بليط بايد كمي جستجو و صبر و حوصله به خرج بدهيد تا به بليط اقتصادي تري برسيد. اينگونه متوجه خواهيد شد كه برخلاف تصور عموم بليط ارزان هواپيما نيز پيدا مي شود.

شما در پروازهاي هوايي با دو نوع بليط سيستمي و چارتر رو به رو هستيد كه در هر كدام نيز مي توانيد بليط ارزان هواپيما را پيدا كنيد. البته بليط سيستمي قيمت هاي يكساني دارد و در برخي موارد از قيمت هاي ارزان تري برخوردار است ولي در نوع چارتري بيشتر شاهد تغييرات قيمتي هستيد و مي توانيد بليط هواپيما را براي سفرتان در بين آنها پيدا كنيد.

بليط ارزان هواپيما ماهان

در پروازهاي پرمسافر و زمان هايي كه متقاضي سفر زياد است, مثل ايام نوروز و مناسبت هاي خاص بليط گران تر است. در پروازهاي مقصدهاي داخلي نيز مثل مسيرهاي تهران-كيش و تهران-مشهد كه مسافر زيادي هر سال به آنجا مي روند بليط ها به صورت سالانه توسط شركت هاي چارتر كننده خريداري مي شود.اين مورد مي تواند اميد شما را براي پيدا كردن بليط ارزان در اين مسيرها بيشتر كند. باز هم تاكيد مي كنيم كه اين مورد شايد در مواقع عيد و تابستان كمي جور در نياد و درست نباشد. هرچه باشد امكان تعيين قيمت ها در دست شركت چارتر كننده است و اين شركت مي تواند هر وقت كه خواست و تشخيص داد بليط ها را گران تر يا ارزان تر كند.

 

بليط هواپيما ارزان از كجا بخريم؟

بليط هواپيما ارزان يكي ديگر از دغدغه هاي مسافران خارج از كشور است. شما اگر بتوانيد براي سفرتان بليط هواپيما ارزان پيدا كنيد مسلما در هزينه هاي شما تا حدي صرفه جويي خواهد شد.

هر روزه بليط هاي زيادي در سامانه هوايي كشور به فروش مي رسد كه اين بليط ها داراي تنوع قيمتي بسيار زيادي هستند. در بين اين بليط ها شما مي توانيد به بليط هواپيما ارزان خودتان برسيد. درست است كه شما هواپيما را براي زودتر رسيدن به مقصدتان و صرفه جويي در زمان انتخاب كرده ايد و حاضر هستيد براي اينكه زمان شما از بين نرود هر چقدر كه نياز باشد پرداخت كنيد.ولي در كنار ارزش مندي زمان مي توانيد بليط خودتان ارزان تر از بقيه بليط ها خريداري كنيد. با اين كار شما با يك تير و نشان مي زنيد. هم بليط هواپيما ارزان مي خريد و هم زمان تان را از دست نمي دهيد.

خريد بليط ارزان تر براي مسافرت هاي عيد!

براي ارزان تر خريدن بليط بايد به نكته هايي توجه كنيد. دقت كنيد كه شما هم در بليط چارتر و هم در بليط سيستمي مي توانيد بليط هواپيما ارزان پيدا كنيد. شايد در سيستمي بليطي را بخريد كه از همتاي چارتر شده اش ارزان تر پيدا شود. اگر در زمان هاي شلوع و پرمسافر قصد سفر داريد خريد بليط از هر دو نوع تفاوت چنداني باهم ندارد. مثلا در روزهاي تعطيل و خاص فرقي نمي كند كه بليط شما چارتري باشد يا سيستمي. هر دو در قيمت تان چندان متفاوت نيست.اما در روزهايي كه مسافر كم است براي اينكه بليط شما ارزان تر در بيايد مي توانيد از بليط هايي كه شركت هاي چارتر كننده ارائه مي دهند استفاده كنيد. اين شركت ها بليط ارزان هواپيما را براي شما فراهم مي كنند.

آيا بليط ارزان وجود دارد؟

اين به اين خاطر است كه شركت هاي چارتر كننده در اين زمان ها قيمت صندلي هاي مانده در هواپيما را پايين مي آورند تا متوجه ضرر نشوند و بتوانند همه صندلي هاي اجاره كرده خودشان را به فروش برسانند. اين روند در ساعات نزديك به پرواز هواپيما نيز تشديد مي شود و در ساعات مانده به زمان پرواز قيمت هاي ارزان تر و پايين تر مي آيد.

  • شما بايد قيمت هاي همه اين پروازها را كنترل كنيد و منتظر فرصتي مناسب براي خريد بليط ارزان هواپيما باشيد. همين كه شرايط را با اوضاع خودتان موافق ديديد دست به كار شويد و بليط دلخواه خودتان را در زمان هاي باقيمانده به پرواز انتخاب و خريداري كنيد. اين كار اصلا هم سخت نيست فقط بايد كمي حوصله و تحمل به خرج بدهيد.

 

سايت بليط ارزان هواپيما

شما براي دسترسي به همه بليط هاي هواپيما ارزان و قيمت هاي آنها نياز به سايت جامعي داريد. اگر از طريق آنلاين قصد خريد بليط ارزان هواپيما را داريد بايد به همه بليط هاي موجود در سامانه هوايي دسترسي داشته باشيد.

اگر سايت همه بليط ها را شامل نشود احتمال دارد نتوانيد پايين ترين و ارزان ترين قيمت بليط هواپيما را نيز پيدا كنيد. احتمال دارد بليطي در يك مقصد پروازي بشود كه ارزان تر نيز باشد ولي در سايتي كه شما از آن خريد مي كنيد نشان داده نشود.

براي خيلي از افراد كه قصد سفر با هواپيما را دارند بليط ارزان هواپيما در اولويت است. اين مسافران در اين سايت ها بيشتر از هر چيزي به دنبال خريد بليط ارزان تر هستند. براي اينكه اين دسته از مسافران به خواسته خود برسند بايد جستجوي آنها تنوع زيادي داشته باشد. شما به راحتي مي توانيد بليط موردنظرتان را از سايت دل سفر تهيه كنيد و ديگر مشكلي از بايت ايستادن در صف هاي طولاني نداشته باشيد. شما در دل سفر با مجموعه كاملي از بليط ها روبه رو هستيد كه امكان انتخاب شما را بهتر مي كند. شما به تمامي بليط هاي سيستمي و چارتر با هر نوع كلاس پروازي و با هر نوع هواپيما با ايرلاين هاي مختلف دسترسي داريد و بليطي نيست كه موجود باشد و شما نتوانيد آن را در دل سفر پيدا كنيد. همه بليط ها در مجموعه جامع دل سفر يكجا جمع شده اند تا كار انتخاب و خريد بليط شما به مقصد دلخواه تان راحت تر باشد.

خريد راحت و دسترسي بالا و امنيت از مولفه هايي است كه در دل سفر رعايت شده تا تجربه خريد بليط آنلاين شما به يكي از شيرين ترين تجربه هاي شما تبديل شود و در همان ابتداي سفرتان روزهاي خوب و لذت بخشي را تجربه كنيد. شما در بخش جستجو با مشخص كردن زمان و مقصد خودتان بدون اينكه نيازي به ثبت نام باشد مي توانيد همه بليط هاي موجود در سامانه را مشاهده كنيد.

بيشتر بخوانيد:

شناسه نرخي بليط هواپيما – دل سفر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.