در سفرهاي هوايي با كودكان چه كنيم؟

رزرو و خريد رايگان بليط هواپيما

دلايل برتري قطار بر هواپيما چيست؟
با اقامت در هتل هاي برتر استانبول، سفرتان را رويايي كنيد+ عكس
با بليط‌هاي چارتر هزينه‌هاي سفر را كاهش دهيد
قطارهاي معروف دنيا را بيشتر بشناسيد + عكس
۷ ترفند ساده براي رزرو بليط هواپيما ارزان
بهترين قيمت بليط هواپيما را از ما بخواهيد
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

در سفرهاي هوايي با كودكان چه كنيم؟

قطعا تعداد زيادي از مسافران تجربه سفر با كودكان را داشته اند. سفر با كودكان سفري شاد، هيجان انگيز مي باشد كه نياز به صبر و حوصله دارد. به خصوص اگر سفر از نوع سفر با هواپيما باشد.

ممكن است مسافراني باشند كه ناگزيرند با كودكان خردسال خود سوار بر هواپيما شده وسفر هوايي را تجربه كنند. در وهله اول مسافران نيازمند تهيه بليط هواپيما براي كودكان خود هستند. در بليط هواپيما سيستمي، نرخ بليط كودكان ارزانتر از نرخ بزرگسالان مي باشد.

اما شايد بعضي از افراد سفر با كودكان را خسته كننده و پر دردسر بدانند. در اين مقاله سعي ما بر اين است تا راهكارهاي سفر هوايي آرام و بي دغدغه را با كودكان بيان كنيم.

خوراكي هاي مورد علاقه كودك را فراموش نكنيد

معمولا كودكان نمي توانند يك جا ساكت و ارام بنشينندو حس كنجكاوي زيادي دارند. بنابراين براي اين كه بتوانيد آنها را يك جا بند كنيد بهتر است خوراكي ها و سرگرمي هاي مورد علاقه او را به همراه بياوريد.

اسباب بازيها مهم هستند

بعد از خوراكي هاي خوشمزه نوبت به وسايل و اسباب بازي هاي مورد علاقه و جذاب مي رسد. كتاب داستا هاي رنگي، اسباب بازي هاي بي سر و صدا، بازي هاي فكري مي توانند كودكان را تا ساعتها سرگرم كنند.

زمان خواب كودك را تنظيم كنيد

سعي كنيد كودك تان را در هواپيما بخوابانيد. به خصوص اگر پروازي طولاني پيش رو داريد. با خواباندن كودك مي توانيد به استراحت بقيه كمك كنيد. براي جلوگيري از بي خوابي كودك، به علايق آنها در هنگام خواب توجه كنيد و تلاش كنيد خواب آرامي را تجربه كنند تا به گريه نيفتند.

پوشك كودك را به موقع تعويض كنيد

تعويض پوشك كودك در دستشويي هواپيما بسيار سخت به نظر مي رسد. اما در بعضي هواپيماها، ميز مخصوص تعويض كودك در نظر گرفته شده است.

كمي در راهرو قدم بزنيد

اگر كودك شما بي تابي مي كند و آرام نمي شود مي توانيد او را بغل كرده و كمي در راهرو قدم بزنيد. البته اين كار را با مشاور مهماندار انجام دهيد. معمولا در ايرلاين ها براي كودكان اسباب بازي هاي متنوعي در نظر گرفته شده است تا آنها سرگرم و ساكت شوند. از مهماندار در اين زمينه كمك بخواهيد.

با كودكان صحبت كنيد

اگر كودك شما در سني است كه مي توان با او درباره موضوعات مختلف صحبت كرد، بهتر است در باره موضوعات مورد علاقه اش با او صحبت و گفتگو كنيد.

طرح مسائل جذاب و چالشي آنها را به وجد مي آورد. با كودكان كوچكتر نيز مي توانيد بازي كرده و او را سرگرم كنيد.

آرامش داشته باشيد و حوصله به خرج دهيد

در سفر با كودكان اولين و آخرين راهكار داشتن صبر و حوصله وحفظ آرامش است. شايد كودك شما در هواپيما ارام و قرار نگيرد و بهانه گيري كند. تنها چيزي كه مي تواند در اين موقعيت راهگشا باشد، حفظ آرامش خودتان است.

براي سفر هاي هوايي و خريد بليط هواپيما بهترين روش مراجعه به سايت تيك بان است. تيك بان با ارائه انواع بليط هواپيما سفرخوشي را براي مسافران رقم خواهد زد. در صورت انتخاب سايت تيك بان براي خريد اينترنتي بليط هواپيما داخلي، ديگر دغدغه اي از اين بابت نخواهيد داشت. تيك بان با بيش از 900 ايرلاين در ايران و اقصي نقاط جهان همكاري كرده و توانايي اسكان مسافران خود در بهترين هتل هاي ايران و جهان را دارد.

منبع: در سفرهاي هوايي با كودكان چه كنيم؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.